fredag 17. februar 2017

Oppussing pågår...


Jeg kjenner at jeg er full av inspirasjon til å gjøre noe nytt hjemme og som regel så er det soverommet som blir det rommet jeg kan "bryne" meg ut på. Dette blir endret hele tiden, men på budsjett. Det er kun forandringer på med farger og mailingsteknikker eller ny tapet.
Denne gang så ønsker jeg å ta bort de grå fargene og forandre til beige toner. Ønsker også å forandre rommet enda mer i "Marokkansk- stil". Jeg klarte ikke å vente med å sette på plass nattbordet eller rettere sagt to puffer som jeg har fått tak og på toppen har jeg satt et hvit keramikk fat. Da, fikk krakken et nytt bruksområde.  
Farge koder og bilder av ferdige resultat kommer........
// Krakk fra nettbutikken : Ark- Interiør.no //

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk, for alle varme og koselige kommentere du legger igjen.
Klem fra Ann Elin